Hotel Central Park
Central Park Hotel Znáte i náš další hotel?

Všeobecné obchodní podmínky

Základní ustanovení

COMFI, s.,r.o., Na Kopečku 595, Poděbrady, IČO: 257 25 351, DIČ: CZ25725351 (dále jen „hotel GOLFI“)

  1. Ceny a služby ubytování jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher). Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
  2. Zrušení pobytu zákazníkem Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu hotel@hotelgolfi.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas doručení emailu na uvedenou adresu hotel@hotelgolfi.cz. U větších skupin mohou být sjednány individuální storno poplatky. Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi níže uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat  sjednané služby z těchto neodvratitelných událostí, za podmínky jejich prokázání hotelu GOLFI: úmrtí v úzké rodině zákazníka, hospitalizace zákazníka, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku a doručení emailu hotelu Golfi o zrušení rezervace. Po předložení potvrzujícího dokumentu o uvedené skutečnosti, je možné rezervaci přesunout nebo zrušit zdarma, a to až do dne plánovaného příjezdu (včetně).

Storno podmínky

Potvrzené rezervace je možné zrušit bez stornopoplatku u skupin (8 osob a více) bez uvedení důvodu ve stornolhůtě 61 dnů před datem příjezdu, u jednotlivců 22 dnů před příjezdem klienta.
 
Na pozdější storna objednaného ubytování se váží následující stornopoplatky:
 
Skupiny:
  • 60 – 31 dnů před datem příjezdu 10 % z celkové ceny pobytu
  • 30 – 22 dnů před datem příjezdu 30 % z celkové ceny pobytu
  • 21 – 15 dnů před datem příjezdu 50 % z celkové ceny pobytu
  • 14 – 5 dnů před datem příjezdu 75 % z celkové ceny pobytu
  • 4 a méně dní před datem příjezdu 100% z celkové ceny pobytu
Pokud dojde ke stornování rezervace v den plánovaného nástupu skupiny či hosta nebo nenastoupí-li host bez oznámení storna vůbec, má zákazník povinnost uhradit 100 % z celkové ceny pobytu.
 
Jednotlivci:
  • 21 a méně dní před datem příjezdu 20 % z celkové ceny pobytu
  • 14 a méně dní před datem příjezdu 50 % z celkové ceny pobytu
  • 7 a méně dní před datem příjezdu 75 % z celkové ceny pobytu
  • 3 a méně dní před datem příjezdu  100 % z celkové ceny pobytu
V případě storna méně než 24 hodin před datem příjezdu nebo nenastoupení pobytu bude účtováno 100 % ceny z celkové ceny pobytu. Stornopoplatky nebudou účtovány v případě mimořádné události vzniklé po uzavření rezervace a specifikované výše v odstavci 2.
 
3. Řešení spotřebitelských sporů. Příslušnými k řešení sporů jsou obecné soudy České republiky. Pokud mezi COMFI, s. r. o. a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, je spotřebitel oprávněn řešit tento spor mimosoudně. Subjektem mimosoudního řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Veškeré informace k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na internetových stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Zahájit alternativní řešení sporu je možné rovněž prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
4. Platnost. Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).